Hoppas det fungerar nu...

Hoppas det fungerar att få upp detta inlägg idag, för i förrgår hade jag skrivit ett ganska långt inlägg. Och när jag väl skulle publicerad det så gick det inte. Så jäkla störrigt.

Den 21 och 22 Juli var det karneval här. Vi var där nere på dagen med Alexander så han fick åka lite karusell som han bara älskar. Nog första karnevalen som jag är hemma och är nykter, annars brukar det vara festande. men det gjorde ju inget för jag väntar ju vår lilla snutta... Och sen betalar jag inte det priset heller för att gå på karneval.. Men men..

I Lördags var vi på kräftskiva hos syrran och Pontus i deras koloni. Mycket trevligt var det faktiskt.. Hade en del goa skratt åt fylleristerna, hahah... Käkade kräftor till jag höll på att storkna, det är ju så jäkla gott..

Händer inte så mycket i veckorna annars mer än att jag är så trött att jag skulle kunna sova hela dagarna men det går ju inte för man har ju en liten vilding att ta hand om...

Var på sista UL idag. Underbart för det började bli ganska tröttsamt. Att köra 10 mil varje gång är lite drygt faktiskt..
Läkaren tittade en sista gång för att konstatera att det fortfarande var en flick och det var det ju. hihi.
Hon låg lite över medel på vikten, vilket är jättebra om hon nu skulle komma snart.. Så hon vägde 2156 g. Och hon hade mycket hull på kroppen. När jag kom hem och berättade för Micke att hon hade mycket hull så sa han: då är hon ju lik dig gumman... Hahaha... kunde inte annat än att skratta...

Nu ska jag gå in en snabb sväng i duschen sen är det läggdax... Ska lägga in en bild här åsse nu på lillflickan... Fick ju en ny 3D bild idag..

Godnatt och sov gott..



Ingen perfekt bild men man ser i alla fall att det är ett ansikte... Nästan framifrån..
Näsa i mitten hihi

Kommentarer
Postat av: shaminelle

hmm...inte juli..augusti ska de ju va att de var karneval här...hahahaha

2009-09-02 @ 15:28:38
URL: http://shaminelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0