ULLARED!!!!!

Nu är jag sugen på att åka till ullared... Så många man känner som har varit där nu. Och så kanske man hittar julklappar så man slipper tänka på det sen. Lixom ca 3 månader till så är det ju jul. Inte klokt vad tiden går snabbt egentligen. Snart ännu ett år avverkat.
Nä så det blir nog Ullared när det är löning om Lillan har kikat ut vill säga. Vågar inte åka iväg annars. Eller våga och vågar. Riskerar ju att föda isåfall utan Micke och det vill jag inte. Så jag håller mig på hemmaplan tills hon har kommit ut.

Har haft lite ont fram och tillbaka den senaste veckan och det börjar bli ganska tungt, men man ska inte klaga...
Oftast så hjälper det när jag har badat en stund.

Idag har jag bara varit hemma och slappat, orkar inte göra så mycket längre. Imorgon blir det lite städning på förmiddagen för jag har ju lovat Alexander att vi ska gå på badet imorgon och dom öppnar inte förrän halv 2. Så jag har lite tid på mig att röja.
Tycker jag städar och städar men det syns fan inte... Ser lika rörigt ut efter en timme igen typ.

Nu kallar sängen på mig, det kommer ju en dag imorgon också.

Godnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0