Ultraljud...

Ny har jag äntligen fått rätt på min babyticker. Har hållt på med den ett tag nu för det gick inte som jag ville. Det var därför jag fick gör en ny blogg för jag klyddade förmycket med den andra hahaha.

Var på UL i Torsdags, svärmor följde med mig. Hon hade ju aldrig sett ett UL så vi Micke oah jag tänkte att hon kunde få göra det. Svärmor tyckte det var mycket intressant.
Vi fick reda på könet med... It´s a girl... Nu har man snart en av varje.
När vi kom ut från UL så ville svärmor direkt till CityGross för hon hade sett en liten flickbody men ej vågat köpa förrän vi visste könet. Så vi tog rundan dit, det var ju ändå på vägen hem.
När vi kom in på CityGross så var det direkt till bebiskläderna. Där hittade hon bodyn men dock i stl 62/68 vilket var ganska störande för det innebar ju att tösen antagligen inte kan använda den på ett bra tag. Vi letade och letade efter en mindre stl. Och till sista fann jag en. Längst ner, längst in (Typiskt). Så det blev ett köp. Såldes i 2-pack. Det var den med jorgubbarna som svärmor fastnade för och tyckte också att den var jättesöt, gillar även den andra...
 

Nu sitter man och filar på mellannamn, men det e ju inte så bråttom för hon lär ju inte kika ut på ett litet tag till...
Hoppas att jag går lite längre än vad jag gjorde med Alexander och jag hoppas att jag slipper att ligga inlagd innan jag föder. Speciellt med tanke på att jag har Alexander. Då får jag ju inte träffa honom varje dag. Min älskade son...

Kan inte tänka mig att min lilla gosse ska bli storebror. Plötsligt ska han bli STOR.
Ja, tanken är konstig...

Nu kallar min kudde på mig, det har den iofs gjort dom senaste 2 timmarna men man fastnar här vid datorn.
Man skulle bara göra en sak och så blir det hundra.

Godnatt o sov gott för det ska jag göra...

Kommentarer
Postat av: madde

Grattis till magen =)

2009-07-15 @ 08:23:01
URL: http://madelennee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0