Försenad.

Idag var vi hos barnmorskan.
Jag var grymt irriterad när vi om dit.
Först så vaknade jag ionte förrän 09.45 och jag skulle köra senast 10.00 för vi skulle vara där 10.20. Så det var snabba ryck.
När vi väl var framme var kl 10.30 så gick jag och sa till att vi var lite sena. Då fick jag till svars att vi sulle varit där 10.00
VA!!!
På min lapp med bokade tider står där 10.20. Hur kan det bli så fel. Så det var bara att sitta och vänta tills det blev ett mellanrum så att jag kunde komma in. Tog ca 20 minuter innan jag kom in.

Inne i rummet så lyssnade barnmorskan på flickans hjärta. Tycker det låter så mysigt. Alexander tyckte det var underligt för han förstod ju inte det precis. 140 Slag/Min. skulle kunna lyssna på det hur länge som helst.

Mitt HB hade höjt sig så det var ju bra. Hade sjunkit ganska kraftig sist då jag var på akuten. Då låg det på 114 jämfört 140 - 147 som jag brukar ha då jag gick och lämnade blod innan graviditeten.Idag var det på 127 så Niferexen hjälper men jag blir illamående som en gris. Behöver bara ta dom varannan dag nu.Vägde mig med idag. Har bara gått upp 3 Kg än så länge. Gött

Har slutat röka eller vad man ska kalla det efter 3 dagar... Detta är min tredje rökfria dag och det känns redan bra. Trodde inte i min vildaste fantasi att det skulle vara så lätt, men det e det än så länge. Så man kan om man vill
Hade dock inte planerat att sluta röka nu men nu blev det plötsligt så....
Humöret är i alla fall på top och jag känner mig stolt vilket jag ska göra...

Ska dricka litta kaffe nu på min sköna balkong, lite underligt att sitta där med kaffe utan cigg men man vänjer sig....

Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: shaminelle

Grattis till att det blir en liten tös och att du slutat röka.

Kul att du skrev till mig för jag har inte kommit in på din andra blogg på länge o nu vet jag varför.

Jag klickar i F(fet) och K(kursiv) innan jag börjar skriva. Prova det....

Kram

2009-07-15 @ 14:12:09
URL: http://shaminelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0