Det senaste!!!!

Idag har jag gjort....Abolut ingenting. Och skönt e det.  Bara ta det lugnt och vara. Har iofs spelat lite data =/ fastnade...
Har inte ens varit ute idag.. Fy skam men det har ju åsse öst ner mellan varven tycker jag.
Skulle egentligen åkt ut till Lisa men hon skulle iväg idag.. så det blev inget med det...

Igår storstädade jag i den mån jag orkade och vågade, får ju inte bli för påfrestande för kroppen för då kanske Thea tittar ut och det vill vi inte nu.. Hon kan gott stanna några veckor till därinne och växa till sig...
Blev i alla fall fint. Och fått iordning det mesta, kan ju vara skönt när det e dax så man slipper det sen.
Vaggan står på sin plats nu... Nu fattas bara sängkläder i rosa eller nått...
Marie kom en runda mitt i städningen. Hon hade en påse med sig som doftade blommor så jag trodde hon hade varit och shoppat blommor. Men det visade sig att hon hade varit och shoppat Kläder till Thea. Så underbart söta kläder...


   

Men det kommer kanske att ta ett tag innan man kan använda dom för det är från storlek 56 - 68 förutom det vita, det kan jag använda direkt då det är storlek 40/44.
Fick det som tack för att vi hade passat henne hund (Funny).
På tal om kläder så beställde jag ett vitt set till Thea i storlek 44. Tyckte det var så underbart fint.



Den med rosa på då...

Igår gjorde älsklingen middag.. Var så himmla gott så det smälte i munnen. Chili con carne blev det. Åt som en häst.
Han är så duktig på att göra mat och han tycket det är kul dessutom, synd bara att det inte händer för ofta.

Imorgon är det dax för Röstånga marknad så jag hoppas det bli bra väder. Behöver dock inte vara 30 grader varmt och sol för det e bara jobbigt. Utan lite svalt och skönt. Då hade jag mått bra.
Mår bara illa när det är för varmt, speciellt nu när man är gravid. TVI för värmen då...

Nu ska jag spela lite med älsklingen innan vi hoppar i säng.
Spelar Call Of Duty 5 på internet. Riktigt kul faktiskt...

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0