Marknad!

Då har denna helgen försvunnit. Det är inte klokt vad tiden bara rinner iväg.
Vad har hänt i helgen då??? JO
Igår var vi på Röstånga marknad. Mycket trevligt. Men det geggigt så det gällde att ha skor som man inte är rädd om. Hade min slöfsor och det var konon tyckte jag bara att tvätt dom och fötterna när man kom hem... ENKELT. Många gick iofs omkring med gummistövlar så det ska man nog ha med sig i bilen nästa gång ;)
Vi gick i alla fall runt och kollad lite... Hade mycket stånd med kläder men det är ju inte lönta att inhandla nått förrän man har kryst fram lillan.
Hittade Bodies och tossor till lillan och till Alexander hittade vi ett par typ tofflor, två t-shirts och en jacka. Bara älskar jackan...så jävla fin. Och till Micke hittade vi strumpor. Åt gott gjorde vi. Micke åt grillspett m potatissallad, Alexanderr och jag åt varmrökt lax m potatissallad, den var riktigt god. Micke beställde ju givetvis en öl till maten...Och det var en dyr jävla öl. För en 0,5 l sofiero fick man betala 50 riksdaler och så betalar man bara typ en TIA på bolaget... Hur mycket tjänar dom inte på det... Det e inte klokt. Men men.... Tur att inte jag kan dricka nu för då hade det blivit ännu dyrare hahaha...
Sedan åkte Alexande karuseller och han bara älskade det... Han skulle ju kunna bo på tivoli den ungen... Köpte ett åkhäfte med 6 biljetter, det var lika bra och han åkte upp dom  på nästan samma karusell... hihi..
lägger in lite bilder från igår (Lördag)




Köpte ju ju körsbär/bigaroer och marknadsgodis.


Och det var gott.... Ett måste är det..
Fast Micke käkade upp godiset och jag körsbären.... MUMS....

Lite bilder på Alexander
Far o son          Åkte först med pappa men tänkte att han kan ju faktiskt åka själv, så han åkte själv för första gången igår. Man får ju börja någonstans... Han e ju stora killen... *Älskar*


Idag var vi åsse på marknaden för jag fick för mig igårkväll att jag skulle köra dit för jag skulle köpa det jag hittade igår. Det var en poncho, så jävla snygg var den och inte så farligt dyr (250) Hos ett par indianer... Men när jag väl kom dit och skulle köpa den så ångrade jag mig. Sparar dom pengarna istället och köper lite små kläder till Lillan istället för det lär hon ju behöva. Det kommer lixom fler tåg... Marknad nästa år igen och tror att dom finns då åsse...
Man får ju tänka på sina barn först... Konstigt det där med MINA barn.. HMMM
Träffade Syrran o Potus  + barnen.
Alexander åkte givetvis karusell idag med, sen blev det at handla MUNKAr det är åsse ett måste på marknad. Bärnda mandlar hittade jag inga annars måste man ha det med, hahaha.
Sen bar det iväg hem... Orkaed inte göra någon middag så vi beställde kinamat... E så gottit.

Kommentarer
Postat av: shaminelle

Läste dina kommentarer nu..haha.

Så du tänker så mycke på mig..hehe.

Ja den middan ska mamma o jag äta idag ja o du är sugen hör jag...lalalalalalala...asg.



Fina saker du hitta på marknaden. Lite avis för jag har inte varit på en enda sådan i år..suck

2009-07-29 @ 13:38:01
URL: http://shaminelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0