NY!!!

Fick ta och göra en ny blogg. Allt bara försvann, men det gör inget. Hade ändå inte kommit så långt i mitt bloggande.. hihi...

Idag åsker det som fasiken, hållt på ett bra tag nu. Precis som igår... Men det e ganska skönt fast jag inte gillar.
Har inte hittat på så mycket idag ocj kommer väl antagligen inte att göra det heller känns det som, fast än att vi har varit förlovade i 3 år idag. Tiden har minnsan bara försvunnit... KAN NÅGON SAKTA NER TIDEN!!!

Alexander ligger och sover, helt utslagen i den äckliga värmen, tycker inte det blir så mycket bättre med den här åskan för det kommer ju inte mycket regn, mest bara torrt.
Imorgon går jag in i graviditetsvecka 24. Det e inte klokt egentligen. På Torsdag nästa vecka e det dax för ännu ett UL. Hoppas att bebisen ligger nu så dom kan se könet. Är så fruktansvärt nyfiken. Vissa säger till mig att inte ta reda på det för det förstör spänningen coh vissa säger att man är dum som tar reda på det. Men jag tycker personligen att det är lättare att planera lite. Det är ju faktiskt upp till var och en ...Eller????
Har nog kommit in i någon sorts svacka nu för jag mår inte alls bra... Känner mig bara allmänt nedstämd fast egentligen har jag inget att vara nedstämd för, Känner mig också ensam, finns inte ord till det.

Puss o hajj

Kommentarer
Postat av: Poohlina82.blogg.se

Hej linda..



Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med baby tickern. För jag vet inte hur man gör. Var min svägerska som gjorde min sida.

2009-07-02 @ 10:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0