Våran lilla flicka!!!

Här kommer lite bilder från Tosselilla


Hoppa hoppkudde           Bollhavet var kuligt             Grävskopa                  Kungen i koppen haha


Micke kör gokart             I röret på Tarzanstigen

Vill ni se fler bilder så får ni gå in på bilddagboken.se där jag heter Dawoman.

Idag var jag på UL det var kul idag faktiskt, det brukar det ifs vara men det var speciellt idag. Fick en 3D bild på lillan och så fick jag veta hennes vikt. Hon vägde 1214 g vilket var lite över medel så det är ju bra.
Fick också goda besked. Antaglien kommer jag att gå någon/några veckor mer än sist och det är ju skönt.
Bara för att livmoderna är lite mer elastisk denna gången då jag är omföderska.

Ett litet ansikte i profil, framför är det en hand.

Efter UL körde jag til Örkelljunga för att hämta lite reservdelar på mekonomen till älsklingen, passade då på att köra in om spargrisen. Lite som rusta kan man säga. Hittade lite roligheter
Finns bilder på Bilddagboken.

Ha en fortsatt trevlig kväll...
Godantt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0