Helgen!!!

Ca 1 vecka sedan man skrev nu. Får ta tag i detta... Men det är inte så lätt.
På dagarna har man inte så mycket tid för den tiden går åt till älskade sonen och städning med mera..
Och på kvällen när man nattat sonen så brukar man vara så trött så man orkar inte sitta vid datorn. Bara att trycka på ON knappen är jobbigt... hihi

I veckan som har gått har vi varit ofta ute hos svärmor. Micke har hjälpt henne med husbilen som skulle besiktigas och lite annat smått o gott.
Mickes semester är slut, han jobbarde första dagen idag efter 4 veckors ledighet så det kändes lite ensamt här hemma.

I fredags var vi iväg hela dagen.
Vi hade en underbar dag på Tosselilla sommarland. Svärmor och hennes sambo var åsse med.  Alexander älskade det, så det blir nog att åka dit varje sommar känns det som.
Micke, svärmor och hennes sambo hade aldrig varit där förr så det var något nytt för dom. Själv var jag där när jag var mindre. Tycker att det är ett underbart ställe för barn...
Badade åsse lite men bara en stund för det var svinkallt i vattnet.
Lägger in några bilder imorgon för jag orkar ej nu.
Lördagen slappade vi bara...
Söndagen spenderade vi på badet. Åkte vattenrutchkana med Alexander som han bara älskar...
Nu ska jag spela en liten runda Cod 4 med älsklingen och svåger....

Godnatt o sov gottis....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0